marinnyc2.reismee.nl

Het regent

Het regent buiten. Wat zeg ik, het giet. Ik keek net vanuit de eetzaal, die zit in de kelder, even naar buiten en zag dat de boel aan het overstromen is. Vanmorgen toen ik wakker werd, onweerde het ook nog hevig. Someone means business up there!

Nou, dat is dan een uitstekend moment om alle gekreukelde shirts in mijn koffer even te strijken. (voor degenen die de reacties niet lezen: mijn koffer stond maandagochtend bij de receptie! Wat een feest was het om die uit te pakken

Laughing
)

Ik heb een giga grote kast met onwijs veel hangers, dus alles hangt er lekker luchtig bij.

Ik zit nu even in de lounge om de mail te checken. Het staat hier vol met heerlijke luie stoelen en banken en zelfs een enkel voetenbankje. Twee Italiaanses waren net met hun eigen fotoshoot bezig. Heel ‘nonchalant' voor het raam naar buiten kijken terwijl de ander de ene na de andere foto nam. Ik denk dat die wel heel mooi worden. De ramen zijn hier heel groot en ouderwets, en dan buiten een frisgroene boom, daarachter een stenen muur met allerlei ramen erin. Oh, eentje gaat nog even door met zelfportretten.

Cool

Jammer dat ik mijn camera niet bij me heb.


Als ik klaar ben met strijken, ga ik maar eens kijken wat voor matinees TKTS in de aanbieding heeft.
Vanavond heb ik een honkbalwedstrijd, dus duim maar dat het ergste dan voorbij is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!