marinnyc2.reismee.nl

Breakfast in America

dit is mijn ontbijt vanmorgen, ik ga niet hongerig op pad, zal ik maar zeggen .... :

Het ei is gevuld met American cheese en tomaat ....

geen wonder dat ik nooit afval op deze reisjes, al loop en fiets ik aardig wat af ....

Overigens, voor de dames onder ons die zich af en toe te dik voelen (ahum

Sealed
), dit is een uitstekende plek om dan eens te vertoeven. Tjonge, wat zijn veel vrouwen hier overmaats .... dat is me nog niet eerder zo erg opgevallen ....

De grote afvalrace is ook weer begonnen, maar dit zijn bekertjes die ik gisteravond ook al heb gebruikt, en ik heb inmiddels vast een I heart NY beker gekocht

Laughing

In het vliegtuig heb ik er wel schandalig veel plastic bekers doorgejaagd, want ik drink veel als ik vlieg en ik kon nergens meer tappen ... tegenwoordig ga je pas bij de gate door de doorlichting en daarna was er niets meer ... zelfs geen toilet, terwijl we nog 1,5 uur moesten wachten. Daar had ik, en anderen, niet echt op gerekend ....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!